Какви са ползите за Вас от абонаментното обслужване?
При абонаментно обслужване, ние не се ограничаваме само до отговор на въпрос по определен казус, а анализираме заедно с Вас нужните периодични услуги, необходими за Вашия бизнес, наблюдаваме и участваме в процесите на работа и следим за законосъобразното им протичане.
Предлагаме текущо обслужване, което Ви помага да идентифицирате рисковете и да имате пълна документална обезпеченост, както и специфични услуги,свързани с предмета на дейност на Вашата фирма.
Какво предлагаме при абонаментното обслужване:
- Ние се ангажираме и осигуряваме съответствие на извършващите се на Вашия обект дейности с изискванията на законодателството
- Водим цялата текуща документация, отчетност и кореспонденция
- Участваме в преговори и извършване на действия пред държавни и общински институции и пред трети лица от Ваше име
- Присъстваме при проверки от страна на контролните органи, като Министерство на околната среда и водите, Регионални инспекции по околна среда и водите, басейнови дирекции, общини
- И всичко друго необходимоза безпроблемно извършване на дейността на Вашата фирма
С договора за абонамент, Вие получаватеежемесечно обслужване по всички избрани от Вас въпроси, свързани с текущата ви дейност.
Трайните отношения, които развиваме с Вас при абонаментното обслужване,ще позволят и гарантират много по-добро разбиране и обслужване на ежедневните Ви нужди.
Какво включва абонаментното обслужване:
- Предварителен анализ и мониторинг на Вашата дейност и на средата, в която функционира Вашия бизнес, с цел идентифициране на слабите звена и изготвяне на предложенияи мерки за тяхното отстраняване
- След като идентифицираме и оценим рисковете гисъгласуваме с Вас. И с Ваше одобрениепредприемаме действия по тяхното управление чрез технически, правни и документални способи
- Водим текущата документация и отчетност, свързана с дейности по управление на отпадъците
- Изготвяме документи за регистрация на фирма или при промяна на обстоятелства относно Вашата фирма, като правна форма, вливане, сливане, отделяне и разделяне, регистрация на клонове, промяна на капитал и др.
- Съдействаме при сключване на сделки и споразумения, като изготвяне на становища, водене на преговори, подготвяне на договории др.
- Представляваме Ви пред държавните и общинските институции и пред трети лица след надлежно упълномощаване
- При необходимост използваме и външен експертен ресурс, за да постигнем най-добрият резултат, като това не се отразява на стойността на абонаментното възнаграждение. Изключение от това правило е по-сложни казуси, при които възниква нужда от процесуално представителство или специалисти, вписани в определени експертни регистри. В тези случаи ние препоръчваме, а вие вземате решение.Можем да Ви препоръчаме одитори, счетоводители, финансови и данъчни консултанти с богата практика и множество успешно приключили случаи.
- Поемаме и изпълняваме функции (outsource) при желание от Ваша страна
Предлагаме два вида абонаментни договори:
Стандартен абонамент:
Включвапакетно обслужване след сключване на договор за абонаментно обслужване.
При този договор, срещу предварително уговорено месечно възнаграждение, ние поемаме отговорност и извършваме всички необходими дейности поизбраното от Васпакетно обслужване.
Дистанционен абонамент:
Включва пакет от консултации и документи, предоставяни по E-mail или по телефон.
По Ваше желание, договорът за дистанционен абонамент може да се сключи и онлайн.
Цените започват от 50 лв. и се определят, спрямо броя и вида на услугите, които изберете да включите в пакета.
За повече информация или съдействие по конкретен казус, свържете се с нас сега:
Телефон: 0879 222 849
Имейл: info@ecoabonament.bg
Адрес: София 1592, район Искър, ул. „Обиколно“ 2, офис № 2.